نماد قلب در گنجیابی

معنی و مفهوم نماد قلب در گنجیابی و دفینه یابی

نماد قلب در گنجیابی شکلی است که از گذشته های خیلی دور به امروز رسیده است در هر جامعه ای، نشان اعتقاد، محبت و احترام میباشد و در مسیحیت، روی سنگ قبرها مشاهده میشود همچنین به این معنا میباشد که زندگی کرد و مُرد، ولی قلبی پاک از خودش بر جای نهاد و در امروزه به معنای مخفیگری نیز استفاده میشود موضوعی که در زمینه دفینه یابی به ما مربوط میشود این است مزار و هدیه های پنهان شده اش ، با یک بررسی دقیق و جدی وبه کمک دستگاه فلزیاب قابل یافت میباشد.

نماد قلب در گنجیابی

برخی از نظرات جستجوگران نماد قلب در گنجیابی و دفینه یابی :

  • نماد قلب بیشتر در بستر نهرها یافت میشود و معمولاً تله است این تله با نیرویی که از آب رودخانه میگیرد کار میکند مراقب باشید اگر در بستر نهر غار یا سردابی پیدا کردید بلافاصله وارد نشوید خاصیت قلب ها در بستر نهرها در سطحی که آب به ناف میرسد حفظ میشود.
  • در صورتی که کنار نماد قلب علامت فلش باشد، بالای آن ابلیسک وجود دارد، دقت کنید مقدار دور این سنگ است دور سنگ ورودی است و میتوانید با 5 پله پایین بیایید مراقب باشید این یک تله است.
  • اگر نماد دل باشد نشان هم دارد و اگر مثل سینه زن فقط یک تپه باشد مال روی این تپه است مراقب باشید، اینجا پر از گنجینه های باارزش است.
  • نماد قلب در برخی اصطلاحات گنج به معنای طلاست نمادهای قلب میتوانند کامل باشند یا شکل های مختلفی روی خود داشته باشند و به قسمت هایی تقسیم شوند.
  • این نماد قسمت گرد بالای بدنه اصلی قلب است که با خط جدا شده یا با ترک از هم جدا شده است قلبی مانند این میتواند پیام های مختلفی به ما بدهد اولین آنها تله های مرگ هستند اگر به این هشدار توجه نکنید، خطری در انتظار شماست.
  • روی این قلب علامت صاعقه ای وجود دارد که قلب را به دو نیم میکند به این علامت دقت کنید جهت رعد و برق محل قرار گرفتن تله یا تله ها را مشخص میکند تحقیق خود را با دقت در جهتی که این علامت نشان میدهد انجام دهید.
  • قسمت پایینی این قلب از بدنه اصلی قلب جدا میشود این لزوماً به این معنی نیست که تله‌ های مرگ در جلو وجود دارد، اما در جهتی که انتهای پایینی به آن اشاره میکند، ممکن است نشان‌ دهنده وجود تله‌ ای منحصر به فرد برای این علامت باشد.
  • علائم روی این قلب نشان میدهد که قلب به دو نیم شده و شکسته شده است این علامت به شما هشدار میدهد که تله نزدیک است اما هیچ علامتی در مورد جهت و محل تله روی آن نشان نمیدهد.
  • این علامت قلب نشانه ای است که تله دیگری را نشان میدهد که جهت آن مشخص نیست.

نماد قلب در گنجیابی

معنی و مفهوم نشان قلب در گنج یابی و دفینه یابی چیست؟

برخی از تفسیرکننده های خارجی بیان کرده اند که نشانه ها نه تنها بر روی این قلب ها خواهد بود، بلکه ممکن است در اطراف آنها نشانه هایی وجود داشته باشد مثلا میگفتند ممکن است در قسمت گرد سمت بالای قلب علائم دیگری یا تله ای در جهت شکستگی وجود داشته باشد یک نقطه کوچک، حتی یک سوراخ کوچک، میتواند در جهت تله باشد و در عین حال حتی یک سنگ کوچک که با دست فشار داده شده می تواند تله را فعال کند. این تله ها میتوانند حاوی هوای سمی، آب، سم، مارهای سمی یا عقرب باشند در این تله ها میتوانید از یک شکاف طولانی بزرگ یا هوای سمی، سم، آب و … بیفتید میتواند مستقیماً به شما برسد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =